Die Präsentation wird geladen. Bitte warten

Die Präsentation wird geladen. Bitte warten

MED PRIMARNIM IN SEKUNDARNIM DISKURZOM. Dva teoretska modela artefakta Jurij Selan Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Ljubljana Simpozij Umetnina.

Ähnliche Präsentationen


Präsentation zum Thema: "MED PRIMARNIM IN SEKUNDARNIM DISKURZOM. Dva teoretska modela artefakta Jurij Selan Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Ljubljana Simpozij Umetnina."—  Präsentation transkript:

1 MED PRIMARNIM IN SEKUNDARNIM DISKURZOM. Dva teoretska modela artefakta Jurij Selan Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Ljubljana Simpozij Umetnina in diskurz oktober 2007 ZWISCHEN PRIMÄREN UND SEKUNDÄREN DISKURS. Zwei Theoriemodelle des Artefakts

2 Slika 1: Johannes Vermeer van Delft, Umetnik v ateljeju (Umetnost slikarstva), 120×100 cm, olje na platno,1665– 1666, Kunsthistorisches Museum Wien. Bild 1:Johannes Vermeer van Delft, Darstellung des Malers im Atelier (Die Malkunst), 120×100 cm, Leinwand, um 1665/1666, Kunsthistorisches Museum Wien.

3 Slika 2 Bild 2

4 Slika 3: M. C. Escher, Roke, ki (se) rišejo, litografija, 28.2×33.2 cm, Bild 3:M. C. Escher, Zeichnende Hände, Lithographie, 1948, 28.2 × 33.2 cm.

5 Avtopoetskost Primarni Sekundarni DAS AUTOPOIETISCHE Der Primäre Der Sekundäre Slika 4 Bild 4

6 Der Primäre Der Sekundäre Der Primäre Der Sekundäre Primarni Sekundarni Der Primäre Der Sekundäre Primarni Sekundarni Diahroni odnos Sinhroni odnos Die synchrone Ebene Die diachrone Ebene Die synchrone Ebene Primarni Sekundarni Slika 5 Bild 5 Intuicija Intuition Refleksija Reflexion Umetniška praksa Umetnostna kritika Künstlerpraxis Kunstkritik

7 AVTOPOETSKOSTSTROKOVNOST PrimarniUmetniški PrimarniZnanstveni SekundarniUmetniški SekundarniZnanstveni DAS AUTOPOIETISCHE Der PrimäreDer Künstlerische Der PrimäreDer Wissenschaftliche Der SekundäreDer Künstlerische Der SekundäreDer Wissenschaftliche Slika 6 Bild 6

8 AVTOPOETSKOSTSTROKOVNOSTMEDIJ PrimarniUmetniškiVizualni PrimarniUmetniškiVerbalni PrimarniZnanstveniVizualni PrimarniZnanstveniVerbalni SekundarniUmetniškiVizualni SekundarniUmetniškiVerbalni SekundarniZnanstveniVizualni SekundarniZnanstveniVerbalni DAS AUTOPOIETISCHEDIE FACHGERECHTIGKEITDAS MEDIEN Der PrimäreDer KünstlerischeDer Visuelle Der PrimäreDer KünstlerischeDer Verbale Der PrimäreDer WissenschaftlicheDer Visuelle Der PrimäreDer WissenschaftlicheDer Verbale Der SekundäreDer KünstlerischeDer Visuelle Der SekundäreDer KünstlerischeDer Verbale Der SekundäreDer WissenschaftlicheDer Visuelle Der SekundäreDer WissenschaftlicheDer Verbale Slika 7 Bild 7

9 Proces Objekt Der Prozess Das Objekt Zwei Dynamiken der Tat Dve dinamiki dejanja Dogodek Das Ereignis Tip Der Typ Bild 8 Slika 8

10 Bild 9 Slika 9

11 Die autographe Tat Avtografsko dejanje Artefakt Das Artefakt Die allographe Tat Alografsko dejanje Model Das Modell Slika 10 Bild 10

12 Slika 11 Bild 11 Origami artefakt Origami model Das Origami-Artefakt Das Origami-Modell

13 AVTOPOETSKOSTSTROKOVNOSTMEDIJDEJANJE PrimarniUmetniškiVizualniArtefakt PrimarniUmetniškiVerbalniModel PrimarniZnanstveniVizualniModel PrimarniZnanstveniVerbalniModel SekundarniUmetniškiVizualniArtefakt artefakta SekundarniUmetniškiVerbalniModel artefakta SekundarniZnanstveniVizualniModel artefakta SekundarniZnanstveniVerbalniModel artefakta DAS AUTOPOIETISCHEDIE FACHGERECHTIGKEITDAS MEDIENDIE TAT Der PrimäreDer KünstlerischeDer VisuelleDas Artefakt Der PrimäreDer KünstlerischeDer VerbaleDas Modell Der PrimäreDer WissenschaftlicheDer VisuelleDas Modell Der PrimäreDer WissenschaftlicheDer VerbaleDas Modell Der SekundäreDer KünstlerischeDer VisuelleArtefakt des Artefakts Der SekundäreDer KünstlerischeDer VerbaleModell des Artefakts Der SekundäreDer WissenschaftlicheDer VisuelleModell des Artefakts Der SekundäreDer WissenschaftlicheDer VerbaleModell des Artefakts

14 Slika 13 Bild 13

15 Bild 14 Slika 14

16 Bild 15 Slika 15

17 Slika 16 Bild 16 INTERPRETATIVNI MODEL ARTEFAKTA DAS INTERPRETATIVE MODELL DES ARTEFAKTS

18 Slika 17:Rembrandt, Anatomija dr. Tulpa, olje na platno, 1632, 216×170 cm, Mauritshuis, Haag. Bild 17:Rembrandt, Die Anatomie des Dr.Tulp, Öl auf Leinwand,1632, 216×170cm, Mauritshuis Haag.

19 Slika 18: Organizacija točk privlaka v Anatomiji dr. Tulpa po F. Molnarju. Bild 18: Die Organisation der Anziehungspunkte in der Anatomie des Dr. Tulp nach F. Molnar.

20 Slika 19: Analiza slike Anatomija dr. Tulpa po C. Bouleauju. Bild 19: Die Analyse des Bildes die Anatomie des Dr. Tulp nach C. Bouleau.

21 Slika 20: Bistvo formalnega modela Anatomije dr. Tulpa po C. Bouleauju. Bild 20: Das Wesen des formalen Modellen der Anatomie des Dr. Tulp nach C. Bouleau.

22 Slika 21: Formalni model Anatomije v referenci na princip dinamične simetrije. Bild 21: Der formale Modell der Anatomie in der Referenz zu dem Prinzip der dynamischen Symmetrie.

23 Slika 22 Bild 22 ?


Herunterladen ppt "MED PRIMARNIM IN SEKUNDARNIM DISKURZOM. Dva teoretska modela artefakta Jurij Selan Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Ljubljana Simpozij Umetnina."

Ähnliche Präsentationen


Google-Anzeigen